Google oglasi (Google ads) su najefektniji vid online oglašavanja koji povezuju ponudu i potražnju. Kao najveća mreža za pretragu (kako preko desktop računara, tako i preko mobilnih i tablet uređaja) samo u Srbiji pokriva preko 97% svih mogućih pretraga na internetu. Google oglasi su neizbežan alat za svako poslovanje koje želi da ostvari svoju prisutnost na internetu.
Svakog meseca, više od jedne milijarde ljudi poseti YouTube i pregleda više od šest milijardi sati video snimaka. Ovaj veliki broj potencijalnih klijenata možete iskoristiti promovišući sopstveni biznis, tako što ćete odlučiti gde i kada će se vaš oglas prikazivati, kao i koji od potencijalnih klijenata ga može videti.
Glavne prednosti Facebook oglašavanja se ogledaju u mogućnosti preciznog targetiranja ciljane grupe, brzog i lakog prenošenja poruke ciljanom auditorijumu, mogućnosti određivanja učestalosti prikazivanja oglasa i praćenje detaljne statistike o broju doseglih korisnika, ceni klika, uspešnosti kampanje.
Oh taj Google, koliko samo nudi mogućnosti. Oglašavanje na mreži multimedijalnog oglašavanja zapravo znači da vašu slikovnu ili tekstualnu reklamu možete da plasirate na veliki broj komercijalnih sajtova i na taj način reklamnu poruku učinite vidljivijom i efektnijom.
Instagram je sa preko 400 miliona korisnika širom sveta za kratko vreme postao popularna društvena mreža i omiljena aplikacija velikog broja poznatih brendova.