Zašto plaćati google oglase

Zašto se uopšte plaćaju google oglasi?

Mnoge kompanije ulažu veliki novac u SEO optimizaciju sajta, koja im donosi dobru poziciju u besplatnim rezultatima pretrage, medjutim postavlja se pitanje da li je samo dobra optimizacija i dovoljna?  Kada radite optimizaciju to znači da meta ključne reči, meta opis strana i title sajta, nevezano za druge neophodne aktivnosti, imaju opis koji je prvo u skladu sa stranom za koju radite optimizaciju, a drugo taj opis je takav kakav jeste i nije ga poželjno menjati dokle god nije narušena pozicija vašeg sajta. Kada već ne možete da menjate te meta opise, kako onda da kažete onima koji Vas traže na Google pretrazi da imate akciju koja podrazumeva npr. popust na uslugu ili konkretnu cenu koja Vašu uslugu ili robu izdvaja od konkurencije!

Nikada nisam bio pristalica teze da ne postoji drugi izbor, zato što smatram da uvek postoji izlaz i drugačiji izbor, ali kod internet marketinga i uspeha kompanije u online utakmici mislim da trenutno ne postoji izbor, do plaćanja Google oglasa i da su oni koji troše ogromna sredstva u SEO optimizaciju i koja je dovela njihov sajt na početnu stranu Google pretrage u lošijoj poziciji ukoliko pored toga ne plaćaju i ove oglase. Ako se pitate zašto, onda je odgovor u gornjem delu teksta… zato što nije poželjno menjati meta opise i title strane!!! Google oglasi Vam dozvoljavaju da napišete primamljiv oglas u kojem možete da pozovete one koji Vas inače traže na akciju koja dovodi do klika (npr. saznaj više, kupi odmah ili odlični uslovi plaćanja!), zato što ste istakli ono po čemu se zapravo razlikujete od konkurencije. 

Oglas je oglas, biće napisan tako da skrene pažnju i da dovede korisnika na Vaš sajt, a tada je ta osoba Vaša, ukoliko ste na sajtu dali precizne informacije. Dosta korisnika interneta prvo klikne na reklamu, a nisu ni svesni da je to bila reklama, odnosno na prve rezultate pretrage, pa ukoliko tu ne nadje ono što ga zanima onda pokušava da traži dalje… na žalost onih koji se u rezultatima pretrage nalaze na sredini, dnu ili možda na drugoj stranici pretrage, malo je onih koji prilikom pretrage ne nadju odgovor na svoje pitanje u prvih par ponudjenih sajtova!

Kao na gornjoj slici, tražili ste upit, pojavila se reklama koja je zvučala primamljivo, kliknuli ste i saznali sve o traženoj robi ili usluzi… kakva je onda šansa onih koji su ispod Vas?

Prednost AdWords sistema je i ta, da on jednostavno analizira korisnika i plasira onu reklamu za koju proceni da će imati najbolji učinak, odnosno da će dovesti do klika, kao i što će veoma precizno plasirati reklamu na poziciju gde očekuje da će dovesti do klika. Ako ste radili samo SEO optimizaciju onda je vaš sajt na toj poziciiji koju je osvojio dokle god je neki drugi sajt ne naruši, a oglasi se pomeraju pa je tako moguće da se oglas pojavi na dnu strane kod nekih korisnika koji inače više obraćaju pažnju na rezultate koji su plasirani na dnu strane. Dakle cilj AdWords sistema je da dovede do klika na Vaš oglas, i što više ljudi u okviru planiranog dnevnog budžeta! Sam sistem ima puno izveštaja koji su Vam dostupni, a na osnovu kojih ćete analizirati učinak oglasa i celokupnog internet marketinga.

Pratite našu stranu sa promocijama: Aktuelne promocije

WSD SISTEM D.O.O.

Srbija, 11000 Beograd
Ul. Petefijeva 2

SRB: 381-11-414-03-80